Si totul se intampla pentru ca asa vrem noi, suntem singurii care putem schimba ceva !

miercuri, 26 ianuarie 2011

Adio...sau ramas bun !

Am ajuns sa mi ascund sentimentele si sa ma mint ca numai existi pentru mine, dar eu stiu ca acolo in adancul sufletului meu ramai mereu orice s ar intampla cea mai speciala fiinta.Au fost momente si amintiri frumoase pe care nimeni nu ni le va lua niciodata si stiu ca si tu iti aduci aminte de mine desi nu recunosti si stiu ca si tie ti e dor de mine desi orgoliul tau e mai mare de cat ceea ce simti pentru mine.Daca vreodata ai sa simti nevoia sa vorbesti cu cineva eu mereu voi fi aici , langa tine sa te apar de ceea ce te loveste si sa ti sterg lacrima care ti curge pe obraz, sa te invat de bine si sa te tin de mana asa cum o faceai tu cu mine.Mai e putin si vei pleca, ma bucur pentru tine o sa ti fie mai bine acolo, te vei realiza sper,eu raman aici cu gandul la tine si cu speranta ca atunci cand ne vom intalnii nu o sa mai fim 2 staini ci macar 2 prieteni care candva au fost mai mult de atat.Sunt cuvinte pe care as dorii sa ti le spun personal dar stiu ca pentru tine acum n ar conta .Adio sau ramas bun !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu