Si totul se intampla pentru ca asa vrem noi, suntem singurii care putem schimba ceva !

marți, 27 iulie 2010

da-mi putina libertate, cand viata e ca o parnaie!

Da vreau libertateeeeeeeeeeeee!!!! vreau un om langa mine care sa nu mi zica nu ai voie sa faci aia nu ai voie sa dregi aia, nu te duce acolo , nu te duce cu ala/aia ...nu vorbii cu X sau cu Y.In pula mea avem o viata nu 10 de ce sa nu incercam sa facem tot ce ne dorim ?! nu vreau lucruri exuberante sau iesite din comun, vreau doar ca atunci cand ma duc undeva sa nu sune telefonu de 100 de ori stresandu-ma.Am gasit acum ceva timp o persoana care ma facea sa ma simt libera, sa simt ca traiesc, ma facea sa fiu eu fara perdea fara sa ma judece si fara sa incerce sa ma schimbe...ma accepta asa cum sunt fara sa mi scoata ochii ca sunt nesimtita sau necizelata.Am multe de spus si multe pe suflet in cat le as striga in gura mare sa ma auda o lume intreaga, dar ma intreb la ce mi-ar folosii in afara faptului ca e un fel de spovedanie in fata lumii care-mi aduce doar liniste sufleteasca?!Inchei aici ma doare si ma sufoca linistea asta asurzitoare...Mi-e dor de mine !

2 comentarii:

  1. E important sa gasim acea persoana careia ne putem deschide si nu numai

    RăspundețiȘtergere
  2. probabil ai dreptate conteaza sa te si intelega nu numai sa iti dea impresia.

    RăspundețiȘtergere