Si totul se intampla pentru ca asa vrem noi, suntem singurii care putem schimba ceva !

joi, 13 ianuarie 2011

edit my live

Param pam ...pe siteul asta , blog , jurnal sau ce o fi, vreau sa fiu eu asa cum ma cunoaste mama si 1 ,2 din prietenele mele ...vreau sa ma port cum vreau , sa scriu ce vreau ,sa injur daca vreau , pe bune acum cine m-ar putea judeca dupa cum scriu , ce eu scriu pentru notorietate sa ma dea cineva drept exemplu pe net? pula mea nu ma intereseaza parerea nimanui cu privire la ce scriu aici oricum scriu numai aberatii care ma privesc pe mine si doar atat numai ca , chestia asta e facuta public gen si na daca vreunu din voi vrea sa isi piarda timpul citind nebuniile mele si ceea ce mi vine mie in mine la orele tarzii din noapte e liber sa o faca.
Sa incepem cu descrierea personajului principal ... na n-o sa mi dau numele real ca tot suntem in lumea virtuala sa zicem ca sunt Bianca sau pula ma ce nume vrei voi :)) poate sa ma cheme ca pe voi daca vreti ...dar pula mea sa fim sinceri ma cheama Irina am cam 22 de ani peste cateva luni ,sunt un berbec cred incapatanat, am 1,55 ... da frate sunt mica de statura si ma mandresc cu asta ( estentele tari se tin in sticlute mici, a zis cineva inteligent si bine a zis ) na dastea gen anunt matrimonial cu "draguta ,blonda, satena ,bruneta ochii grii tarcati ,sani apetisanti si constitutie atletica "navem in program:)).Sunt o persoana simpla si modesta imi plac oamenii destepti cu care pot avea o discutie cat de cat civilizata.Cam atat despre mine restul il stiu cei ce ma cunosc.
Viata mea una monotona dupa parerea mea , plictiseala maxima la orice pas, studenta in anul 2 la contabilitate ( nu ma acomodezzzzzzzzzzz de loc la facultate, desi sunt o fire sociabila , nu mi placeeeee !!! era bine la liceu ,cunoasteam pe toata lumea dastea...viata de liceu = vacanta de vis),asa am unele dintre cele mai bune si nebune prieteneeeeeeeeee cam 3 la numar ...ca restul sunt simple cunostiinte ,na si noi ca fetele toata ziua o arde chill sau na depinde de situatie.pula mea viata anosta fara pic de culoare , ne mai coloram zilele cu iluzii desarte.Fetelor mesaj pentru voi : Pana la 30 de ani ne realizeam , casa,masina ,sot si eventual si copil ...daca le aveam pe astea n am scos :)) de unde atat ne facem viata cum ne place noua pana dimineata !!! hai va pup , sper ca nu si a pierdut nimeni timpul sa mi citeasca aberatiile ,daca s a nimerit vreun debil mintal sa mi lase un mesaj cu raspunsul la intrebarea "de ce pula mea ti ai irosit timpul citindu-mi aberatiile? " .

5 comentarii: